Számos prémium márka küzd azzal, hogy megtartsa a kézműves design örökségét és esztétikailag is naprakész legyen, anélkül hogy retro hatást keltenéne. Ezt a gazdag hagyományt alakította forradalmai innovációvá a Cadillac Sixteen.

Olyan koncepcióautót terveztek a Cadillac designerei, amelynek eddigi látványtervein karikatúra-szerűen eltúlozzák a luxusautó soha véget nem érő motorháztetőjét, ami így minden részletében fényűző erőt és eleganciát sugároz. A Cadillac Sixteen koncepcióautó, a művészet és tudomány tervezési filozófiáján alapul.

A koncepcióautó nagyon tiszta vonalvezetése, egyesíti a finoman ívelt felületeket és az éles és határozott éleket. A tervezők abban bíznak, hogy az időtlen dizájn továbbra is elkápráztatja majd a közönséget, ha az új modellt bemutatják az Európai Motorshow-n.

A drámai mértékben megnyújtott motorháztető fedi a Cadillac szívét: egy egyedülálló 32-szelepes 13,6 literes V16-os, 1000 lóerős motort. A V16-os motor egyike volt a Cadillac védjegyeinek a 30-as években, de ez a mostani az első alkalom, amikor a márka újra ilyen típusú motor gyárt 1939 óta.

Az autó enteriőrje is kifinomult, amit néhány érdekes részlet tesz teljesen egyedivé, mint például a faragott kristály embléma és a műszerfal közepére szerelt Bvlgari óra. A belső teret a bézs bőr és sötét fa teszi izgalmassá, bár ez nem egyedi vonás, hiszen a 2009 után készülő középkategóriás szedánok, mind ehhez hasonlatos szín- és burkoló anyag koncepciót követték.

A Cadillac Sixteen koncepcióterveinek megjelenésével felröppentek a pletykák azzal kapcsolatban, hogy esetleges sorozatgyártás esetén, a modell első lehet az öregedő Maybach, a néha kissé a lélektelen Bugatti 16C Galibier mellett; sőt még a Rolls-Royce Phantom sikerét is megtörheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsautok.blog.hu/api/trackback/id/tr6113276091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.